ferratum-logo

”Mikä kellon aika olet?”
-kampanja

Suomen suurimpia joustolainojen tarjoajia oleva Ferratumin kanssa teimme ”Mikä kellonaika olet?” -kampanjan, jossa ohjattiin ihmisiä tekemään hassua testiä ja osallistumaan arvontaan.

Testin ideana oli, että käyttäjä vastaa kysymyksiin ja saa tuloksena kellonajan ja hassun kuvauksen itsestään. Tämän jälkeen käyttäjä pystyi osallistumaan palkinnon arvontaan – samalla keräsimme sähköposteja markkinointia varten.

Testiin ohjattiin liikennettä mm. Facebookista ja display-mainonnalla.  Kampanjan testiä tehtiin tuhansia kertoja, saimme kerättyä tuhansia ihmisiä markkinointilistoille ja verkkosivujen liikenne kasvoi parhaimmillaan yli 100 % normaaliin verrattuna!

kellonaika

Oletko kiinnostunut viraalitestistä?

Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä.

Referenssit

Vähän kyllä yllätti, että lähti ihan tällaisilla lukemilla jylläämään! Lähdimme pienellä mainosbudjetilla, joten testien lukumäärä oli ihan huikea! Myös yhteydenottoja kiinnostuneilta tuli enemmän kuin odotimme. Mielellään teemme myös jatkossa bGH:n kanssa hommia!

Sonja Rahkonen, JAMK, ammatillinen opettajakorkeakoulu

Projekti saatiin vietyä läpi aikataulussa, jopa etuajassa, mikä meidän kokoisessa organisaatiossa on ajoittain haasteena. bGH:n kanssa on helppo tehdä töitä ja varsinkin viestinnästä ja asioihin reagoimisesta pitää antaa täydet pisteet!

Nina Viertorinne, Jyväskylän ammattikorkeakoulu (digitaalisen markkinoinnin suunnittelija)